De Ronde Van Vlaanderen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jana Schoot - WaarBenJij.nu De Ronde Van Vlaanderen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

De Ronde Van Vlaanderen

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

02 September 2009 | België, Antwerpen

Omdat ik nog een aantal examens had afgelopen maandag en dinsdag, maar geen kot meer in Antwerpen, heb ik een rondje Vlaanderen gedaan. Drie zeer gewaardeerde vriendinnetjes hebben hun huis en een bed voor mij beschikbaar gesteld:

1) K2 op zoek naar K3 in Kalmthout
Op zondagavond hebben Soe, haar broertjes, haar mama en ik gekeken hoe de twee overgebleven dames van het voormalige K3 op zoek gingen naar hun derde K. Het was geweldig grappig, vooral het deel waar wij iedere kandidaat afzeken :) Dat moeten we nog maar eens overdoen als we geen examens hebben, hoor!

2) Kletsen in Herentals
Op maandagavond hebben Annelies en ik - alvorens nog wat te studeren - elkaar even op de hoogte gesteld van alles wat er in respectievelijk Rusland en Portugal is gebeurd. Met een grote bak ijs en muggen! Daarna hebben we wat geblokt, Fien gecontacteerd en nog heel wat gekletst. Ook dat moeten we maar eens overdoen als we geen examens hebben!

3) Rummikub en rust in Sinaai
En voor dat al die briljante geesten onder jullie gaan denken: ja, er bestaat een woestijn met dezelfde naam. Die ligt echter niet in België, dus daar was ik niet. Ik was wel bij Fien en dat was ook errug gezellig. We hebben gerummikubt met haar zussen en ik heb wel één keer gewonnen :D Ook hebben we een zeer vage film gekeken. Fien vertrekt overmorgen naar Coimbra, Portugal, om daar ook Erasmus te doen, dus ik weet zeker dat we ons gezellig avondje nog gaan overdoen. Waarschijnlijk met Mieke en Aurélie, maar dat maakt het alleen maar gezelliger!

Vanavond ga ik weer naar Nederland, maar nu ga ik eerst meehelpen op de infomiddag op school. Centjes verdienen!

Renee, tot morgen!
Annika, tot zaterdag!
De rest: tot binnenkort en anders in Portugal!

Groetjes,
JANA

  • 02 September 2009 - 14:49

    Marry:

    Hartstikke leuk zo'n reis met examen te maken.
    Gezellig dat je je vriendinnen zo overal hebt zitten.
    Met je examen zal het wel goed zitten nietwaar? Toi Toi en groet.

  • 02 September 2009 - 15:13

    Jolanda:

    Hay Chica!
    Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs tijdens die ó zó belangrijke hertentamens nog lekker te relaxen! foei! (maar wel fijn ;))
    Helaas ben ik er morgen niet bij, maar zoals ik al (3x) tegen renee heb gezegd mogen jullie best naar utrecht komen! En anders zie ik je voorlopig niet denk ik zo, dan alvast succes in Portugal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 58953

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Australië, het land Down Under

25 April 2011 - 05 November 2012

Ierland

09 April 2011 - 24 April 2011

From Russia With Love

01 Juli 2009 - 01 September 2010

Stage & Erasmus

28 Juni 2008 - 18 Augustus 2008

Brazilië, deel 2

Landen bezocht: