Huishoudelijke mededelingen - Reisverslag uit Montijo, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Huishoudelijke mededelingen - Reisverslag uit Montijo, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Huishoudelijke mededelingen

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Juli 2010 | Portugal, Montijo

Truus: "Hoe zou het met Jana in Portugal zijn"
Miep: "Zit die daar nou nog steeds? Dat was toch maar voor even?"
Truus: "Ja, volgens mij zit die inderdaad nog in Portugal. Ik weet het eigenlijk niet..."

Ja, ik zit nog in Portugal en daar zal ik voorlopig ook nog even blijven. Maar vanaf 25 augustus tot en met 9 september zal ik sowieso even in Nederland/België zijn. Dus hou de agenda vrij ;)

Daarnaast ga ik verhuizen. Ik heb nog geen vast, nieuw adres, dus mochten jullie vanaf nu een kaartje/brief/dropjes/postpakket naar mij willen opsturen, doe dat dan naar:

Praça Vitorino Nemésio, 14-3d
2870-238 Montijo
Portugal

Als laatste. Bekijk hier een poging om mijn 11 maanden Erasmus in Portugal samen te vatten in 22 foto's: http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=ouidepuis&target=ALBUM&id=5497837560300400017&authkey=Gv1sRgCP6arJqjvM7mLw&feat=email

Groetjes en tot snel!
xx JANA

• 25 Juli 2010 - 15:14

Jutta Van Der Schoot:

Hallo Jana,
    veel plezier met alles waar je mee bezig bent, geniet van alles en een veilige reis naar NL/B!

hartelijke groeten

Jutta

• 25 Juli 2010 - 15:15

Aurélie:

Spannend spannend seg verhuizen...en heb je al Nederlandse les moeten geven? Succes nog met de scriptie é! En geniet er nog van ginder... Groetjes...xx

• 25 Juli 2010 - 15:39

Tante Marry:

Wat heb jij toch een ontzettende gezellige en leuke manier om ons een beetje te laten genieten van wat jij allemaal onderneemt. Welkom na 25 augustus voor even bijpraten, als je agenda dat toelaat...

• 26 Juli 2010 - 09:58

Erica:

ga je met je vriendje wonen?
    en tot wanneer ziet je op dit adres ivm post enzo die vorige week verstuurd is?

• 26 Juli 2010 - 10:07

Mieke-Nelie:

Ome Bonne wordt 4-9 50 jaar (Abraham)!!! Tijd voor een feestje en jij kunt er gelukkig bij zijn !
    En ... de groeten aan Truus en Miep en Walace