Post - Reisverslag uit Blanchardstown, Ierland van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Post - Reisverslag uit Blanchardstown, Ierland van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Post

Blijf op de hoogte en volg Jana

15 Augustus 2012 | Ierland, Blanchardstown

Hallo allen tesamen,

Als u mij pakketjes wilt sturen, dan kunt u dat doen op:


PayPal
t.a.v. mij :)
Ballycoolin Business Park
Ballycoolin Road
D15 Blanchardstown
Ireland


Voor 'gewone' brievenbuspost kunt u mij dat op het volgende adres doen toe bekomen:


42 Coolmine Boulevard
Blanchardstown
D15
Ireland


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verdere vragen hebben, dan weet u waar u mij kunt vinden!

Met vriendelijke groeten,
http://niecystclair.blogspot.ie/

Uw aller wereldreizigster

  • 17 Augustus 2012 - 13:26

    Mieke-Nelie :

    Hallo Jana,
    Geen Nieuws, goed Nieuws ?
    Hoe staat het leven daar in het verre Ierland ? Ik had een 'echt' reisverslag verwacht.
    Maar het ging blijkbaar alleen over je post; OK, ik zal weer een kaartje sturen ! Een stille hint ?
    < Mister Postman is coming soon !
    Hoe staat het met de voorbereidingen voor je lange reis, in november met Anton ?

    groeten,
    tante Mieke-Nelie
    17-8-2012

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 58946

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Australië, het land Down Under

25 April 2011 - 05 November 2012

Ierland

09 April 2011 - 24 April 2011

From Russia With Love

01 Juli 2009 - 01 September 2010

Stage & Erasmus

28 Juni 2008 - 18 Augustus 2008

Brazilië, deel 2

Landen bezocht: