365 dagen op de dag nauwkeurig - Reisverslag uit Drumcondra, Ierland van Jana Schoot - WaarBenJij.nu 365 dagen op de dag nauwkeurig - Reisverslag uit Drumcondra, Ierland van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

365 dagen op de dag nauwkeurig

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Maart 2012 | Ierland, Drumcondra

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik ben aangekomen in Ierland.

365 dagen.

Eén jaar.

In Ierland.

Vandaag.

Happy anniversary to me :)

• 26 Maart 2012 - 06:27

Jutta:

inderdaad...een happy anniversary toegewenst lieve Jana, geniet ervan en veel succes!
    Je hebt nog steeds een mail van me tegoed...komt eraan, beloofd!

hartelijk
    Jutta

• 26 Maart 2012 - 08:38

Hallo Nichtje Jana !:

Zeker een felicitatie waard: intussen al ! 366 ! dagen in Ierland.
    Kunnen we nog een nauwkeurig, uitgebreid, altijd zo lezenswaardig VERSLAG verwachten van die tijd in Dublin en omgeving ? Of heb je daar nu geen tijd meer voor ? Zo druk met alles, werk, wonen, leven ? Dat is natuurlijk ook een goed teken aan de wand !

• 26 Maart 2012 - 11:20

Luc Van Der Schoot:

yeah yeah and me too

• 16 Augustus 2012 - 17:42

Daphne Groeneveld:

Hoi Jana,

Wat gaaf dat je al ruim een jaar in Ierland woont!. Ik had er graag stage willen lopen, maar helaas geen geschikt bedrijf gevonden. Nu doe ik mijn afstudeerscriptie over Ierland, namelijk het imago dat het land heeft als vakantiebestemming. Ik heb 400 respondenten nodig en vroeg me af of jij 5 minuutjes de tijd zou willen nemen om mijn online enquête in te vullen op www.thesistools.com/ierlandvakantieimago Je zou me er super mee helpen :). Ik hoop dat je een fijne tijd beleeft in Ierland,

groetjes Daphne