Vrijwilliger gezocht! - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Vrijwilliger gezocht! - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Vrijwilliger gezocht!

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

02 Augustus 2008 | Brazilië, João Pessoa

In João Pessoa liep het banksurfen een beetje mis, dus ik zit nu in een jeugdherberg. Ik heb het geweldig naar mijn zin (gehad) hier. Toevalligerwijs kwam er, net nadat ik was aangekomen, een hele bus vol cumputernerds aan. Dus we zijn naar het strand gegaan en `s avonds forró gaan dansen.

Morgenochtend vertrek ik alweer. Op 9 augustus ontmoet ik mijn Braziliaanse familie in Rio de Janeiro dus ik moet een beetje opschieten. Ik ga naar Recife. Daar heb ik gelukkig al een bank, want hier in João Pessoa heb ik veel uitgegeven (oa aan de jeugdherberg)!

Vandaag zijn Renata en ik de stad gaan verkennen. Ik wilde eigenlijk alleen gaan, want ik stond pas om 12:30u op en was in de veronderstelling dat iedereen allang weg was. Verkeerd gedacht, dus we gingen samen. We zijn alle toeristische atracties afgegaan, waaronder Jurandy do Sax. Een man die sinds 1993 liedjes speelt op zijn saxofoon terwijl de zon ondergaat. Pas om half 9 waren we weer terug.

Ik merk dat ik nu echt begin los te komen en me de reizigersmentaliteit eigen heb gemaakt. Beetje jammer dat ik nog maar twee weken te gaan heb. Maar geen zorgen! Ik heb me fantastisch vermaakt en ik zal me ook zeker fantastisch blijven vermaken!

Zeg, is er geen vrijwilligers die mijn herexamens voor mij wil maken zodat ik hier nog een tijdje langer kan blijven?

  • 03 Augustus 2008 - 19:14

    Erica:

    Natuurlijk zou ik dat met liefde en plezier willen doen... maar dan haal je het zeker niet!
    En om een vervolg aan zulk een reizen te maken, heb je dat papier toch nodig, vind ik!!!!
    Renate klinkt als Nederlands maar: TIP: volgende keer det land van herkomst erbij?

  • 05 Augustus 2008 - 17:56

    Renee:

    Fijn dat je jezelf zo vermaakt! Ben steeds beniuwder naar je verhalen! Hier is het ook gezeldig!!! zou willen dat je het kon zien!!!

    kusss
    Renee

  • 08 Augustus 2008 - 08:32

    Ineke:

    Ja, het rondtrekken wat jij nu doet vereist inderdaad een bepaalde mentaliteit. Goed dat je die al wat door hebt. En nu nog maar twee weken maar er zullen echt wel meerdere trips komen dus ook dan is het handig om al veel te weten.
    Geniet nog maar zolang.
    Herexamen doen?? KInd met alle liefde doe ik dat voor je, regel maar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, João Pessoa

Brazilië, deel 2

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2008

Jassen, Jezus & dropjes

06 Augustus 2008

Nog maar 11 dagen!

02 Augustus 2008

Vrijwilliger gezocht!

31 Juli 2008

Een enerverende week

21 Juli 2008

Ik ben gelukkig...
Jana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 59074

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Australië, het land Down Under

25 April 2011 - 05 November 2012

Ierland

09 April 2011 - 24 April 2011

From Russia With Love

01 Juli 2009 - 01 September 2010

Stage & Erasmus

28 Juni 2008 - 18 Augustus 2008

Brazilië, deel 2

Landen bezocht: