Nog maar 11 dagen! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Nog maar 11 dagen! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Nog maar 11 dagen!

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

06 Augustus 2008 | Brazilië, Brasilia

Zo´n 3 uur geleden zijn we aangekomen in Salvador, Bahia. We zijn Lisa en ik. Lisa komt ook uit Nederland. Het is heel vreemd om ineens weer Nederlands te praten. Ik klink voor mezelf een beetje buitenlands!

In Recife heb ik me wel vermaakt, maar de stad viel een beetje tegen. Misschien komt dat omdat mijn hosts geen tijd voor mij hadden of omdat ik maar heel weinig tijd had om de boel te verkennen. Ik weet het niet.

Nu ben ik in ieder geval in Salvador. De sfeer hier in de stad is al een stuk vrolijker. Ik voel me hier al fijner dan in Recife.

Ook hier geen bank om te surfen, dus wederom in een jeugdherberg. Niet erg hoor! Het is leuk om andere Brazilië-reizigers te ontmoeten! Aangezien ik de bus heb genomen naar hier (13 uur) ben ik een beetje moe. Sowieso merk ik dat ik een beetje op begin te raken van al het reizen. Dat weerhoudt mij er echter niet van om ook van deze stad honderd procent te genieten.

Nog maar 11 dagen te gaan. Dus geen moment te verliezen!

Kus!

  • 06 Augustus 2008 - 17:17

    Annika:

    ¡Hola Jana!

    Nog 11 dagen om volop te genieten :-) Snap wel dat je een beetje moe raakt; ik voelde het ook wel na 5 weken Salamanca ;-) Gelukkig voel je in Salvador weer wat meer op je gemak & blijf je steeds interessante mensen ontmoeten.
    Hier alles goed! Heb weer wat boeken gescoord op de boekenmarkt in Deventer die je zeker eens moet lenen ;-) Na al het reizen vorige week is het nu wat rustiger. Ben tegenwoordig oppas van Ellemijn! Verder natuurlijk voorbereidingen aan het treffen voor Sevilla :-) Als je terug bent, vraag ik je nog wel wat tips!

    Tot snel!
    & Nog een fijne tijd!
    Groetjes,
    Annika

  • 06 Augustus 2008 - 23:01

    Erica En Luc:

    gelukkig nog maar 11 dagen!!!!!!!!
    Geniet maar nog 11 volle
    dagen en verder nog veel lol. Anton en Lisanne komen nu ook binnen, hebben ook een goede vakantie gehad en zijnvandaag de hele dag gemotord(?)

  • 08 Augustus 2008 - 08:41

    Ineke:

    Salvador lijkt mij een interesante plek, waarom geen idee, w.s.oor zijn geschiedenis en de liedjes die erover zijn gemaakt. Fijn dat je je op je gemak voelt in zo grote stad.
    Het lijkt mij wel dat je in de jeugdherbergen meer mensen ontmoet die rondreizen dan met een bank als slaappplaats, maar ook dat heeft voordelen. anyway geniet je laatste dagen.

  • 09 Augustus 2008 - 13:37

    Willeke:

    Ik weet het reizen kan af en toe vermoeiend zijn...maar vergeet vooral niet te genieten! (vooral van kleine dingen).Dat hebben Renee, Ingrid en ik vandaag ook gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Brazilië, deel 2

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2008

Jassen, Jezus & dropjes

06 Augustus 2008

Nog maar 11 dagen!

02 Augustus 2008

Vrijwilliger gezocht!

31 Juli 2008

Een enerverende week

21 Juli 2008

Ik ben gelukkig...
Jana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 59051

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Australië, het land Down Under

25 April 2011 - 05 November 2012

Ierland

09 April 2011 - 24 April 2011

From Russia With Love

01 Juli 2009 - 01 September 2010

Stage & Erasmus

28 Juni 2008 - 18 Augustus 2008

Brazilië, deel 2

Landen bezocht: