Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Portugal

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

04 Juli 2009 | Portugal, Lissabon

Jana is in Portugal :D
Het is maar dat jullie het weten!

Madrid was wel leuk, niet heel speciaal. Dat was misschien ook omdat ik heel graag naar hier wilde, gragerder dan ik had gedacht... En nu ben ik hier zo´n vier uur. Over een half uur ga ik de eerste kamer bekijken, ik heb nog geen hostel gezocht, want mocht een van de kamers die ik vandaag ga bekijken, goed zijn, dan trek ik er natuurlijk meteen in. Mijn grote, groene koffer staat in een kluis op het station, want ik had geen zin om 30 kilo door Lissabon achter mij aan te sleuren.

Nou, dat was een kleine update. Ik maak het goed. De zon schijnt (en bijgevolg mijn schouders KEIverbrand, want ook Madrid stond de grote, groene koffer in een kluis en in die grote, groene koffer zat de factor 50. Da´s toch jammer!)

Okee, ik ben in een internetcafé en ik vrees dat mijn centen op zijn. Nogmaals: no worries about Jana en: daahaag!

• 04 Juli 2009 - 11:34

Annika:

¡Hola chica!

Fijn dat je goed bent aangekomen :-)
    Even goed nieuws: heb alle tentamens gehaald!

Succes met het zoeken naar het kamer!

¡Buena suerte!
    Beso,
    Annika

• 04 Juli 2009 - 11:35

Annika:

Oeps... DE kamer natuurlijk!

• 04 Juli 2009 - 15:29

Annelies:

Blij te horen dat het goed gaat.Blijf updaten!
    xx

• 05 Juli 2009 - 10:26

Willeke:

no worries from my side..I know you will be doing fine!

Keep me updated!

Willeke

• 05 Juli 2009 - 11:22

Mieke:

Hey Jana!
    ik wou deze mail al bijna verwijderen als spam tot ik besefte dat jij het wel eens zou kunnen zijn :p

Heel leuk dat je laat weten hoe het met je gaat, blijf dat doen want ik ben wel altijd nieuwsgierig. Veel geluk met de kamerzoektocht want je moet er toch een paar maanden in leven (als wij er maar in passen is het goed ;))

xxx keep us posted

• 05 Juli 2009 - 21:39

Erica:

Volgende keer factor50 in de handtas! Vandaar natuurlijk het overgewicht. Geen ramp als jezelf op gewicht blijft!!!! Slap zacht