Goed nieuws! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

12 November 2009 | Portugal, Lissabon

Vandaag heb ik gesproken met de Erasmus-coördinator in Antwerpen. Zij belde mij vanochtend op, omdat mijn dossier behoorlijk ingewikkeld is en ik een paar weken geleden de aanvraag heb gedaan om een jaar te mogen blijven. Na heel wat over en weer gemail, onduidelijke taal en verwarring is het nu dan toch zeker: IK BLIJF EEN JAAR!!!

Hier in Lissabon was het al vanaf het begin geen enkel probleem. Er zijn hier zo veel (internationale) studenten dat eentje meer of minder geen enkel verschil maakt. Het is nu dus een kwestie van als de wiedeweerga alles te laten ondertekenen en door te faxen, want eigenlijk is mijn studiecontract etc al te laat. Dat was echter wel in overleg.

Uiteraard gebeurt hier daarnaast nog steeds een heleboel. Naast Erasmusfeestjes, huisfeesten, uitstapjes wordt er ook nog gestudeerd. Inmiddels heb ik er twee testen en een paper opzitten. Van twee heb ik de punten al terug: voldoendes! Hiephoi!

Ook heb ik ondertussen al - een bliksem - bezoek gehad uit België, namelijk van Jeroen, Rosanne en Annelies. Op vrijdag 30/10 kwamen ze aan in Porto, waarna zij de nachtbus hebben genomen naar Coimbra om Fien, Mieke en Aurélie te bezoeken. Zaterdagavond hebben ze de bus genomen naar Lissabon en na weinig slaap en veel sightsee-en zijn ze maandag 2/11 aan het eind van de ochtend weer vertrokken naar Porto en België. Het was zo leuk dat ze hier waren!

Nou, dat was weer een korte update. Het belangrijkste nieuws staat echter in de eerste paragraaf en de rest van de info is leuk voor erbij.

IK BLIJF EEN JAAR IN PORTUGAL!!!

  • 12 November 2009 - 14:49

    Marry:

    Zo, dat heb je mooi voor elkaar. Proficiat met je behaalde successen
    Super!!
    All the best.
    Marry en Leon

  • 12 November 2009 - 15:42

    Annelies:

    Nu ben ik heel blij voor jou, en een beetje droef voor mij ;)
    Kom je met de feesten over en weer? kusss!

  • 12 November 2009 - 17:04

    Annika:

    GEFELICITEERD!
    :-) :-) :-)

  • 12 November 2009 - 21:00

    Willeke:

    Hiephoi!!! Echt super vet dat je langer mag blijven! Tot over 1,5 maand!

  • 16 November 2009 - 09:10

    Erica:

    Nou als de studie goed gaat en blijft, kun je ervan genieten.
    Tot bij de feestdagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 59104

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Australië, het land Down Under

25 April 2011 - 05 November 2012

Ierland

09 April 2011 - 24 April 2011

From Russia With Love

01 Juli 2009 - 01 September 2010

Stage & Erasmus

28 Juni 2008 - 18 Augustus 2008

Brazilië, deel 2

Landen bezocht: