Internationaal bereikbaar - Reisverslag uit Santo André, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu Internationaal bereikbaar - Reisverslag uit Santo André, Brazilië van Jana Schoot - WaarBenJij.nu

Internationaal bereikbaar

Door: Oui depuis

Blijf op de hoogte en volg Jana

02 Juli 2008 | Brazilië, Santo André

Zoals het een echte wereldburger betaamt, heb ik nu ook een Braziliaanse sim-kaart (um chip), naast een Nederlandse en een Belgische. Kortom, lieve mensen, vanaf nu kan ik worden gebeld en/of gesmst door jullie hier in Brazilië. En wel op het volgende nummer:

0055 11 8512 3156

Verder is alles goed. Ik ben lekker vakantie aan het vieren en de verdere reis op mijn gemakje aan het plannen. Maar ze beginnen langzaam maar zeker vaste vorm aan te nemen. Ik hou jullie op de hoogte!

• 02 Juli 2008 - 23:13

Ineke:

okee lieverd geniet van je vakantie. ben benieuwd naar je belevenissen. groetjes and love

• 03 Juli 2008 - 07:31

Erica:

geniet er van en veel plezier

• 03 Juli 2008 - 10:07

Annelies:

Laat je maar es lekker gaan! Shop ze, zwem ze en feest ze.
    Van mij ga je niet heel veel kunnen horen want het internet is hier vet betalend.

Dus af en toe een hele lange vervelende Word-brief :p

Bisou

Annelies

Roquelaure,
    France

• 04 Juli 2008 - 09:58

Annika, Frank & Myo:

¡Hola chica!

Zelfs de reacties op deze site zijn leuk om te lezen ;-) Gelukkig kunnen we je nu altijd en overal lastigvallen, wees gewaarschuwd...
    We zijn nu nog even dik jaloers maar jij bent over een tijdje vast nog veel dikker jaloers ;-) Oja,Frank vraagt of je eventjes Braziliaans bier naar Noorwegen wilt sturen :-)

¡Mucha suerte!
    ¡Qué te diviertas!